Witamy w sklepie Sklep internetowy "Anaga"!Przyszykowaliśmy dla Ciebie specjalny rabat w wysokości 10 zł na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Wystarczy że poniżej wprowadzisz swój adres email i wyślemy do Ciebie kod rabatowy.

Wykorzystałeś już kod rabatowy.
Podany email jest niepoprawny.
Kod rabatowy został wysłany na maila.


Promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów.
0

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM www.anaga.pl

Internetowy sklep należy do firmy Magic Lidia Szymczak, z siedzibą w 97-225 Ujazd ul. Tomaszowska 54 
NIP: 7732276538 REGON:365813022 .

Dane kontaktowe:
tel 507709419
tel. 798802719
e-mail: anaga@post.pl

  1. Przed złożeniem zamówienia i dokonaniem zakupu w sklepie internetowym Anaga, każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z poniższym regulaminem. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich warunków i zasad zawartych w regulaminie.
  2. Zamówienia przez Internet można składać przez 24 godz./dobę poprzez umieszczenie wybranego produktu w koszyku, wypełnienie formularza zamówienia i kliknięcie na ikonę "złóż zamówienie", które równoznaczne jest z obowiązkiem zapłaty. Możliwe jest również złożenie zamówienia telefonicznie  w dni robocze w godz. 9:00-17:00 pod nr 507709419. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, adresu oraz nr telefonu, pod którym będzie można potwierdzić zamówienie.
  3. W przypadku przedpłaty, zamówione artykuły są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od wpływu należnej kwoty na konto podane na stronie sklepu. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze towaru (tzw. "za pobraniem"), towar jest wysyłany w ciągu 3 dni od telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez klienta.
  4. Klient pokrywa koszty transportu w wysokości 12,90,00 zł za każdy karton o wadze nie przekraczającej 30 kg (przy przedpłacie na konto) lub 23,00 zł za każdy karton o wadze nie przekraczającej 30 kg.(za pobraniem)
  5. Nie będą realizowane zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem, wzbudzające wątpliwości, których nie uda się potwierdzić oraz zamówienia składane przez klientów nie przestrzegających regulaminu sklepu.
  6. Nie potwierdzenie telefoniczne zamówienia typu "za pobraniem" jest równoznaczne z jego anulowaniem, potwierdzenie zamówienia można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu 507709419 w godzinach od 9.00 do 17.00 
  7. W przypadku braku towaru, firma Anaga zastrzega sobie prawo zaproponowania klientowi zamiennika lub podania późniejszej daty dostawy. Klient ma wtedy prawo do rezygnacji z zamówienia
  8. Produkty dostępne w sklepie internetowym dostarczane są zgodnie z cenami podanymi w witrynie. Są one cenami podstawowymi  lecz nie uwzględniają kosztów dostawy. Ceny podane na witrynie sklepu są gwarantowane przez okres 24h.
  9. W przypadku niespełnienia oczekiwań klienta wobec towaru, jest możliwość rezygnacji z zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania tego towaru, za wyjątkiem towarów wykonywanych na zamówienie. Za rezygnację uważa się przekazanie wiadomości o tym poprzez e-mail lub fax. Adres zwrotu: 

Magic Lidia Szymczak , ul. Tomaszowska 54 97-225 Ujazd.  Zwrot należności następuje do 14 dni od otrzymania towaru wraz z dowodem zakupu, oraz po sprawdzeniu czy dany wyrób nie nosi śladów używania lub zniszczenia. 

Opis procedury reklamacyjnej:                                                                                                
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem anaga@post.pl  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej na www.anaga.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: anaga@post.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Magic Lidia Szymczak Tomaszowska 54  97-225 Ujazd

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

  1. Paczki wysyłamy kurierem DPD. Towar jest dostarczany przez kuriera maksymalnie w ciągu 2 dni od odebrania od nas przesyłki, jednakże nie ponosimy odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską DPD, a także za uszkodzenia przesyłki powstałe na skutek działania firmy DPD. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności kuriera. Kurier może powiadomić o terminie dostarczenia towaru telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS, dlatego prosimy o podawanie telefonu kontaktowego.
  2. Ceny nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i muszą być potwierdzone pisemnie przez firmę MAGIC

W przypadku zakupu na fakturę VAT, prosimy o poinformowanie wraz ze składaniem zamówienia.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują aktualne przepisy kodeksu cywilnego oraz odpowiednie ustawy.

 

PGRpdiBjbGFzcz0iY3N0b3JlIj48YSBocmVmPSJodHRwczovL3d3dy5jc3RvcmUucGwvIiB0aXRsZT0ic2tsZXB5IGludGVybmV0b3dlIj5Ta2xlcHkgaW50ZXJuZXRvd2UgQ1N0b3JlPC9hPjwvZGl2Pg==
Kontakt ze sklepem
[%contact_box%]